Postępowania reklamacyjne

Konsumenci oczekują żywności o odpowiedniej jakości. Poziom świadomości konsumenckiej wzrasta, co należy oceniać pozytywnie. Stanowi to dodatkową pozaprawną gwarancję bezpieczeństwa żywności. Jednak wraz z pojawieniem się nowych wymagań konsumentów, narodziły się dodatkowe problemy dla przedsiębiorców podejmujących próby rozstrzygania zgłaszanych reklamacji. Nie jest to zadanie proste, wymaga nieraz wyważenia wielu, niekiedy sprzecznych interesów. Podjęcie odpowiednich decyzji jest niezwykle istotne, mogą one mieć bowiem daleko idące konsekwencje. Stawka prowadzonych postępowań jest bardzo wysoka – bezpieczeństwo i jakość żywności oraz wizerunek, renoma i pozycja marketingowa przedsiębiorcy.

Nasza pomoc obejmuje w szczególności:

  • wsparcie w zakresie wdrożenia wewnętrznych procedur reklamacyjnych,
  • doradztwo i wsparcie w ramach prowadzonych postępowań reklamacyjnych,
  • negocjacje i mediacje z konsumentem,
  • pomoc w ugodowym załatwieniu sporów,
  • reprezentowanie interesów klienta w postępowaniach sądowych, administracyjnych i sądowoadministracyjnych.
« POWRÓT